I'll be your platinum, i'll be your silver, i'll be your GOLD!!

Nu va de så där längesen jag skrev igen! Har egentligen ingen lust att skriva, det är så mycket enklare att instagrama en bild lite text sen är de klart! Ni hittar mig på eFrisegard ;-)

Ibland känner jag bara att jag vill flytta hem igen, hem till mitt gamla liv till mina vänner och mitt jobb, men mest så känner jag att här mår jag bra här kan jag starta på nytt, göra något nytt, våga ta steget vidare, känns bra med C vill inte släppa tanken på att de skulle bli något seriöst, men än så länge träffas vi bara, orkar inte göra dom förra året och hoppa in i något för att de känns bra sen nio mån senare bli dumpad, hur som så känns det bra att vara i Gävle, men kommer upp och gör stan osäker snart, haha nä men upp och hälsar på iaf ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0