We belong to the light be belong to the thunder!

Sitter och väntar på att få noppa bryna nu, har suttit här en timme men de måste göras, måste passa på när man är ledig, ikväll ska jag hem till pappa, men innan de ska jag och Johan sola lite, jag får ju bara färg i ansiktet och underarmarna på jobbet, och jag känner inte för super bondbrännan i sommar.

Nu har jag varit på Söderhielmska sen typ 6e maj, går väldigt bra, jobbar mellan 12-15 h om dagen, känner sig kanske lite sliten men de känner man inte så mkt av när man väl är på jobbet, har gått ner 6 kg sen ja börjat och ca 8-9 cm över magen, en tjej på jobbet sa till mig här om veckan "fan va smal du blivit" jo tjena svara jag, sen var jag hos lina en dag och ställde mig på vågen, jo mkt riktigt ca 6 kg lättare, då åkte måttbandet fram och såg att 8 cm försvunnit, och det här är av att bara jobba fick mig en liten chock när jag såg de, har inte ens tänkt på att jag blivit smalare för en jag såg de svart på vitt, inte behövt gjort ett skit o h bara rasar i vikt haha vissa har de bra, eller ja jag har ju jobbat som ett djur, men inte hållet på med nån träning för att komma dit jag är idag, men några kilo till så blir de kanon, får bara inte börja äta massa när väl jobbet tar slut.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0