På rosa moln svävar jag omkring.

Nu sitter jag på tåget på väg hem igen, har ca 50 min kvar, men jag vill inte åka hem, även om det är väldigt casual så trivs jag otroligt bra i J's sällskap, nu är de ca tre veckor tills vi ses igen, och ha då blir det ner till Malmö, ska bli skoj, han har ju varit uppe hos mig i Umeå så, livet känns väldigt bra just nu, har ett jobb som jag trivs väldigt bra på, har bra folk runt omkring mig mest hela tiden, visst jag jobbar väldigt mycket det blir i princip varje dag om jag inte tar ledigt som nu, ett normalt pass när det är soligt och mkt folk så blir det väl ändå en 15h som man jobbar, men jag är lite så att jobbar man så jobbar man, är man väl där kan man lika gärna ta hela dagen, men idag blir de kort pass börjar 18 och har vi öppet hela kvällen så slutar jag 02 vilket jag tror vi kommer ha, det är lite kul när man tänker på de, ett kortpass för mig är vad vanliga människor har som en hel dag. Undra hur länge man skulle orka med sånna här långa dagar. Nu vet ju jag att det bara är ett kort tag, så det är bara att bita ihop, cash is king lixom!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0