Ay yo, Jeg digger å ha deg inn i livet mitt.

mitt, förra inlägg skulle publiceras i måndags, men något blev fel, så nu såg jag att det låg i utkorgen, så skickade iväg de nu ist kom till jobbet idag kl ett, spöregn så jag behövde inte kliva på fick börja kl 18.00 istället, om ens då, beror på hur vädret blir, så nu sitter jag hemma hungrig som fan, har inge mat här hemma och ingen mjölk så jag kan inte dricka kaffe heller. ja måndags kvällen sluta ju som den alltid gör med johan, festa till typ 07.00 jag och johan 6 flaskor bubbel och tre liter vin, bra där! vaknade halv tre har typ 100 missade samtal, dom hade ringt från jobbet och sa att jag måsta komma in och jobba, jag skrev att de skulle bli svårt då jag fortfarande kände mig full, fick till svar kl fem måste du vara här, ta en kalldusch! sagt och gjort fem var jag på jobbet, kanon de! om jag får ledig så blir det Malmö den 7e, åka ner och träffa Jonas, ska bli mysigt, men lite rädd är jag allt, måste jag erkänna, men det blir säkert kanon!' nu ska jag försöka få i mig nån form av mat ha de bäst nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0