Måndag 7e januari.

Idag blir de inte så mkt gjort, håller på att tvätta lite så man har nå rena kläder inför Sthlm resan, sen imorgon tror jag de blir lite solning och noppning av bryn, jag kan verkligen inte noppa bryna själv helt omöjligt, då därför är de lika bra att göra de på salong, särskilt när de inte kostar många kronor, lärt värt!

Helgen har varit lugn i fredags var jag bara hemma, sen på lördan var jag med Matti lagade gomat och drack vin, sen åkte vi hem till Maria drack vin där och spelade med andra ord, när vi kände oss redo drog vi till Interpool, det var längesen jag var ut, ut nu.
Eller ja i umeå var jag ju ute var och varannan dag (mamma var inte så nöjd) haha, men här hemma, de var nog personal festen och den va i nov nån gång, och när man går ut så är det ju alla stjärnor som gäller, även om dom inte levererar lika bra dom i Ume, hartan skulle jag aldrig sätta min fot på idag, bara massa tolvåringar och WT's. Så nej tack säger jag till de.

Nä nu ska jag ner i tvättstugan sen ska jag nog möblera på mitt rum, är inte riktigt nöjd just nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0