Jag är lyxvarianten, jag är färgen i filmen om ditt liv.

Nu var det längesen jag skrev igen, är hemma i Gävle åkte hem innan nyår.
Jul firades hos mamma med mamma, Rasmus, Charlotte och lilla T, väldigt mysigt, tomten va på besök också. Tur att man hade varit snäll i år, fick en ny tv 40" väldigt nöjd, har inte haft en tv sen jag flyttade hit. Hann träffa många vänner när jag va upp vilket va kul, han också med Olles och cover!

Sen så blev det dax att åka hem igen, nyår firades med Matti, Mallan, Phil, Mogge, Ante och Parre. Ytterst skoj god mat trevligt folk härlig stämning med Beer Pong, bubbelpool skumpa raketer ja hela paketet.
På tisdag blir de Stockholm igen träffa söts J stannar till fredag, ska bli trevligt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0