Have fun, get drunk, have sex, do whatever!

En sak som jag har tänkt på, självklart får alla göra som dom själv vill, men i lördags när vi var ut så va det en tjej där som var gravid, och ganska långt gången dessutom, självklart så får hon gå på krogen om hon nu vill de men skulle det vara jag så skulle jag nog vara lite rädd, allra helst när man är på en club, där folk är väldigt fulla och bryr sig inte särskilt mkt, kan lätt snubbla över en annan, nu har ju jag inga barn och jag vet inte hur skyddad och tålig dom är i magen men att någon ramlar in i en så man ramlar ner för trappen. Kan ju inte vara bra, återigen självklart så gör man vad man vill när man vill men jag tror inte att jag skulle gå på krogen om jag var gravid, man kan styra vart man själv går och vara försiktig men fulla personer är ju väldigt oberäkneliga.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0