Dagens I-Landsproblem.. Tragiska människor.

Va inte riktigt säker om jag skulle skriva något eller inte, väljer att jag ska göra det ändå, här om dagen fick jag en väldigt otippad vänförfrågan på face, blev lite fundersam, tänkte bara strunta i det helt, men sen kunde jag inte låta bli att acceptera, så jag skrev till henne och frågade om det var något speciellt hon ville eftersom hon la till mig som vän, de jag fick till svar va ett förlåt känner inte dig måste ha blivit ett misstag, ha de bra... Ja nått i den stilen. Hon kanske inte vet vem jag är, men jag vet vem hon är och något misstag va de inte, kanske inte va hon som skicka och då gör de bara saken ännu mer tragisk. Visst man kan "råka" komma åt en knapp men de betyder ju också att den/dom personen/personerna har varit inne på min face, varför kan man ju undra. Nåja nu ska jag sova imorgon ska jag träffa J och ha några mysiga dagar i Sthlm med han.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0