I wanna scream and shout and let it all out!

Orkar verkligen inte blogga nuförtiden, händer inte så super mkt. Har fått en ny BFF, eller egentligen två haha en som är lika störd som mig själv, och en annan som får mig att må bra och vara lite nyttigare.

Igår blev det gomiddag och vin med C ganska mkt vin och våran nya bästa vän var så klart också med.

Jag börjar trivas mer och mer i Gävle få vara i närheten av familjen, men jag saknar mamma hemma och mina vänner, men de blir säkert bra hur än jag gör. I umeå har jag mkt bagage många som jag aldrig vill se igen och i en "liten" stad som umeå är de lätt att man springer på varandra.

Egentligen skulle jag bara vilja dra iväg utomlands, massa D-vitamin nya människor.

Imorgon blir det eventuellt bio med C om vi hittar nått bra, nu ska jag försöka sova så man inte sover bort halva dagen
Ha de bäst!


Ja just ja min ena bff hittar nu här
www.lightyourfire.se
Kanon för alla som vill sluta röka eller bara minska, har haft min en vecka nu och jag röker ca 3 cigg om dagen, morgon ciggen middags ciggen och en på kvällen de är dom som är värst men med den här så blir man inte röksugen, man puffar på den när man känner ett sug och det går kanon, då när mitt paket är slut så är de slut rökt för Esmeralda och de känns hur bra som helst


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0