Gävle vs. Umeå

Just nu befinner jag mig i Gävle efter allt som hänt senaste tiden så funderar jag på om jag ska flytta hit, tänker inte gå in på det då mkt annat än det var inte rätt, det var bra att han gjorde som han gjorde, kunde dock skött det snyggare men nu vet jag iaf att jag aldrig var kär, utan mer kär i kärleken, efter idioten jag var med innan så var det skönt att träffa en sån underbar och omtänksam människa. Men det var inte rätt av mig heller att nöja mig med honom. Så nu den här veckan är jag ledig så jag bestämde mig för att åka till Gävle och Idag har vi haft kalas för lilla älsklings pojken som fyller tre år, stort grattis till honom. Så idag blev det tårta sen på fredag fyller jag år då blir det också tårta sen på lördag har Milo sitt stora kalas så då blir det också tårta. Får väl se om man tar upp de här med bloggandet igen men tills vidare så hade'


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0