Första dagen på resten av mitt liv

Igår var det tre veckor sen mitt liv förändrades till total kaos, mkt har hänt sen dess. Sista veckan i umeå har varit helt awesome! Har träffat alla dom bästa och bara haft de bra.

I lördags blev det ju som planerat cover sjukt trevligt, blir dock så sjukt less på folk som kommer fram och säger "men lilla gumman hur mår du nu" när man egentligen bara vill gotta sig i att få höra att jag mår dåligt, det känns skönt att säga med handen på hjärtat att jag mår skit bra.

Igår kom ju pappa upp och hämtade mig och mina saker, så idag är första dagen på resten av mitt liv.

Och en sak kan jag säga jag har sagt de förr men säger det igen, jag kommer aldrig någonsin igen ens titta åt en 85a's håll, jag vet inte vad som gick fel de året men det verkar ju vara nå fel på exakt alla, nu har ju jag då inte träffat exakt alla men dom jag har träffat är då långt ifrån frisk.


Kommentarer
Postat av: Henke

Hörrududu! Inget som helst fel på oss 85:or. Däremot verkar årgången i Umeå (eller norr om Uppsala rätt körda i skallen)

Nu är ju inte jag äkta gävlebo så detta rör ju inte mig.
Men låt inte två idioter påverka vem du dejtar.
Accepta på Quizkampen då!

2012-10-28 @ 07:58:20
URL: http://henkesskolarbete.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0