Jag vill att ditt hem blir där jag hänger min hatt.

Undra om man ska ta upp det här med bloggandet igen??
men det händer ju inte så mkt spännande och nya saker i mitt liv, mest samma, ja jobbar och sliter som vanligt, sen så är jag bara med min älskling, ev. går ut på krogen med vännerna, självklart gör jag och älskling saker också, men jag är lika nöjd att bara ligga i sängen och se en film och bara mysa.
just nu väntar jag på att klockan ska bli sex så ska jag gå och jobba.
igår hade vi en helvettes kväll på jobbet det bara small till och det kom folk från alla håll fy fan!
jag och Anna bestämmde oss för att ta en öl efter jobbet så det blev Olles, jag tror nog inte att jag har varit där på en lördag någon gång det blit mest på onsdagar, men nu har jag inte varit där på typ tre veckor, dom hade saknat mig när jag kom dit igår haha
Nu hade jag inge mer att skriva, sen blir det ganska tråkiga inlägg också då jag inte har några bilder på bejbis dator

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0