Ha det bra, vi hörs, vi ses i dina drömmar!

Imorgon är det dax att återvända tillbaka till umeå igen, en vecka är alldeles för liten stund att vara borta måste jag säga, ni som känner mig vet ju att när jag åker ner till gävle så kommer jag aldrig hem igen, en gång va jag typ här i två månader för jag orkade inte åka hem, men nu har man ju ett jobb så det är bara att pallra sig hem, vill ju hem och pussa på R också.

Dagen idag ska spenderas hos Lina och barnen, sen ska jag hänga med Alexan. sen ska jag bara hem och umgås med pappi..

nu väntar jag på att lina ska hämta mig, det värkar dra ut på föräldramötet  


har inga bilder så det får vi va utan
puss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0