Vill du ligga med mig då.. om sanningen ska fram.

Redan två dagar sen jag bloggade, haha eller ja dumma jag klockan är ju efter 12, sitter hemma hos mamma nu tänkte gå och lägga mig, skulle egentligen träffa Mr F ikväll när han hade slutat jobba men så började jag och mamma att titta på snabba cash så jag orkade inte ta bussen hem, vi får försöka träffas imorgon istället. hur som idag har jag varit bakit halva dagen, blev ju Olles som vanligt igår, träffade massa trevligt folk redde ut mina problem med Linnèa också känns bra för jag har ju som saknat den tjejen under den här månaden,
Imorgon då? jo då är det fredag tekniskt sett lördag då ska jag leka med Johanna, hon ville bju på lunch men tillbaka till fredag vad händer och fötter har jag lovat bort mig till någon tror inte de iaf, isf får ni väl höra av er för mitt minne är ju inte det bästa
Idag har det varit skolfest typ eller ja för min lillasyster då, så vi har haft ansiktsmålning ätit popcorn gått spöktunnel och fått godis i fiskedammen har varit väldans skoj måste jag säga.
nu ska jag hoppa i säng
PoK ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0