Hej du sitter och stirrar jag vet du vill ha mig så ställ ner ditt glas och följ med mig hem

vart ska jag börja, livet flyter på just nu, nästa vecka börjar jag på mitt fasta schema på Plazis ska bli skönt, jobbar 6 dagar ledig torsdag, har inte jobbat nu på väldigt väldigt länge, så de ska bli sjukt skoj att komma tillbaka,

sen finns det så sjukt mycket mer som jag skulle vilja skriva ut här men det är så många som läser mig blogg som inte har någon rätt att höra om mitt privatliv, så jag lämnar de utanför bloggen.

kan ju berätta lite om min helg istället, i fredags var jag på Harry's hahah Anders var på besök så då ville han att jag skulle festa med honom, sagt och gjort vi hamnade på Harry's det var någon som han skulle träffa där.
just ja har jag berättat om killen med den asasnygga Adidas tröjan som kom in på Plaza för ca 2 månader sen, kanske inte. Hur som helst den var svart med turkosa ränder, och jag blev helt kär, i tröjan alltså :-)

Han hittade jag iaf på Harry's och han hade samma tröja på sig (karln var kanske 47 år typ) så jag gick fram och snacka lite med honom och sa att jag ville ha hans tröja, men han ville inte ge bort den, hans kompis kom fram och erbjöd han 1000 spänn  men han ville inte sälja den, hur som helst Anders blev jättefull och vakterna bad honom att lämna stället, då va klockan typ halv två, så jag kände att jag tänker då inte följa med ut, så jag stannade kvar och hängde med mina gubbar, haha. när det började närma sig stängning så säger Mr Adidas att han vill prata med mig, han kläcker ur sig att han vill bjuda mig utomlands, men han poängterar också att han verkligen inte raggar på mig eftersom jag va typ yngre än hans barn, jag var bara en väldigt härlig tjej. haha självklart sa jag. eftersom jag inte trodde på han ett dugg, hans kompis kom fram och sa att om det skulle bli så att Mr Adidas bjuder dig utomlands så kommer jag bju dig 2 veckor till Thailand.

Det var en väldigt intressant kväll måste jag säga, dumpade gubbarna och gick hem till Mr F för att sova

ja på lördagen var jag med Johanna och den lillplutten fick inte komma in på Olles så då gick vi till Vita Björn, men det var inte alls roligt kände jag sådär rent spontant alldeles för mkt folk och alldeles för höga klackar för att springa runt på en båt känndes lite såhär And your heels so high that you can't even have a good time
Men det var jätte skoj att vara Johanna måste jag säga, när jag dumpat Johanna på MAX på E4an så gick jag och mötte upp Dunkis för jag hade fått den uppfattningen att vi skulle äta på MAX i vanlig ordning som vi brukar göra, men ikke så vi skulle gå hem till mig och laga mat, men det blev inge av heller, så han skickade jag ut, sen skulle jag hem till Mr F och sova men då slutade han vid halv fyra så de blev inge av med de, så jag fick nöja mig med att sova med han på söndagen istället :-)  







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0