Thank you for reminding me of why I'm sick inside

Hej hej folket!

idag har jag varit på stan sen klockan 11 och lekt med Johanna det har varit jätteskoj vi träffs ju int' så oft'! vi har planerat att vi ska ses nästa vecka igen och städa ur min gamla lägenhet, de är ju mindre skoj, sen så har jag också lekt lite med thilli och kaninis idag

det har varit sånt satans bra väder idag, åååh vad jag längtar till sommaren, nu blir de att hitta på något roligt!

jag och johanniiii förra sommaren på min balle


inte fagraste bilden men jag Thilli och Kaninis också förra sommaren

Kommentarer
Postat av: feeeeeeeejkneger

vrf ser jag så helvetes jävla kort o dessutom blek ut här?! hahahah åhh sommar o minnen :)

2011-05-10 @ 23:37:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0