Nothing peronal

Idag har jag varit ute i solen med Oscar hela dagen, han har hand om sin mammas hund i några dagar, det är en liten mellan pudel, just nu är han ensam med mig och det gillas inte han bara gnäller och sitter vid dörren.


Lilla charmtrollet Jack


Ikväll tänkte jag och Oscar äta lite tacos ska bli sjukt gott var jävligt längesen jag åt det.




Just ja, jag har bestämt mig för att sätta lösenord på min blogg, (kommer göra det om någon dag)  känner att det är för mycket äckligt folk som läser den, och när jag skriver så skriver jag mest för mig själv och inte för någon annan och på så vis kan jag skriva exakt det jag känner för, så ni som vill fortsätta läsa min blogg är mer en välkommen att skriva till mig och fråga vad lösenordet är. men det lär väl bara bli familjen eftersom alla andra är så helvettes fega!





Kommentarer
Postat av: X

moget att väga stå för de man tänker skriver känner blir ju inte förvånad.

2011-05-19 @ 13:22:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0