No more mr nice guy

Måste bara lägga till att jag tycker synd om alla tjejer som träffar dig för du kommer aldrig förändras alltid bara en otrogen jävla hora, men det är ju bara sån du är det är ju inte ditt fel du har ju en "sjukdom"
jag hoppas verkligen att hon läser min blogg, och att hon inte faller för din charm, och gör hon det så får hon ju passa sig för vipps så smäller det på fyllan. sen låter det jag skulle aldrig röra dig igen gör inte så mot folk jag tycker om  och bryr mig om, sen va de ju som sagt det här med otroheten och lögnerna, jag hamnade i fyllecell för jag bråkade på max a.k.a jag sov hos en brud men vi "gjorde ingenting" då kan man ju fråga sin om ni inte "gjorde någonting" varför då i helvette ljuga och säga att man hamnade i fylle cell
Att kanna igen en psykopat

1. X har en tendens att i varje grupp framstå som navet kring vilket allt rör sig.

2. X är charmerande och underhållande, men på något ogripbart sätt ytlig.

3. X som i gruppen är så sorglös och charmerande ses ofta allvarligt funderande och närmast frånvarande när den tror sig inte vara iakttagen.

4. X tycks alltid veta bäst.

5. X talar gärna nedsättande om icke närvarande personer, även sådana som den i sällskap med ofta tycks gilla.

6. X uttalar sig ovanligt mycket i moraliserande ordalag och fördömer påfallande ofta sådant som är moraliskt förkastligt och inte sällan avsluta detta med att poängtera att X själv aldrig skulle kunna göra så.

7. X humör är lynnigt och efter ett vredesutbrott kan X på ett ögonblick vara glad, skratta och bete sig som om utbrottet aldrig hade ägt rum.

8. X kommer ofta i konflikt med andra.

9. X ser på dig med en intensivt iakttagande blick.

10. X ser sig ofta om, som om X söker efter någon i närheten och blicken är då koncentrerad.

11. X talar om vänner, men lever solitärt och i grunden utan sådana band till andra som man annars har till sina vänner.

12. X framstår gärna som kunnig på vilket område som än diskuteras. Något djup i kunskapen finns dock aldrig.

13. X har inga hobbies, men kan gärna tala om att ha sådana och X kallar alla för sina vänner lika snaraktigt som X pratar skit om dem.

14. X lovar runt och håller tunt.

15. X ljuger ofta och om sådant som inte behöver ljugas om.

16. X uppför sig socialt klantigt och följer inte vett och etikett, samt kan ha ett ovårdat språk mitt upp i ett annars belevat sätt att föra sig


14 av dom här 16 frågorna stämmer in på pricken på dig.

Kommentarer
Postat av: x

töntigt håll dig till sanningen. säg vad själv gjort innan ??

2011-05-03 @ 17:11:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0