Jag vet du vill ha mig!

Tror vi skippar det här med lösen i bloggen va. Kändes bara onödigt, hur som, jag har ju ändå inte bloggat sen jag satte lösen, läste i mattis blogg att det blir Granni för hennes del, jag vill också saknar det som fan, men nu är det ju såhär att jag har efter många om och med fått min tjänst på Plaza så det är fullt omöjligt för mig att följa med, men det känns jävligt surt måste jag säga. men men ska dra iväg till hösten hade jag tänkt men det blir nog inte Granni, har ju några tjejer som är sugen på att åka, jag har typ lovat alla att jag ska följa med till hösten haha de visar sig hur det blir, kanske drar helt ensam också, näää det skulle jag nog aldrig våga.


En dag när vi var uppe i bergen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0