Jag borde inte men jag gör det ändå

för ca en månad sen fick jag ett meddelande om att du ville att jag skulle kika på Carlifornication du sa att jag borde se den och det handlade om vårat liv, mycket har hänt nu på 30 dagar, som inte går att förlåta eller ta tillbaka, och igår kikade jag på i princip hela första säsongen.
vi har hållt på med den här dansen i snart 7 år och jag hoppas och vill tro att den är slut nu, som sagt mycket har hänt på en månad, jag vill inte ha något med dig och göra och du vill inte ha något med mig att göra längre, jag skriver inte det här för att bråka på något vis, förmodligen så kommer jag radera det snart, utan jag vill ha någon form av avslut, slut på bråk slut på skitsnack ja slut på allt som har med dig och mig att göra, och jag hoppas att du känner samma sak, man ska inte leva i det förflutna man måste titta framåt och gå vidare och om hon gör dig lycklig och till en bättre människa är jag glad för de, de va det sista jag hade att säga om det här, även om du inte förtjänar det än så hoppas jag att du blir lycklig, det är jobbigt att vara arg och hata någon så jag förlåter dig för allt du har gjort (sen får du göra som du vill) men nu är det dax att gå vidare.

Kommentarer
Postat av: -

kör hårt, du är värd något bättre!

2011-05-18 @ 00:18:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0