its not about the money

Kvällen igår började som i vanlig ordning när man är på Olles väldigt bra (är ju som onsdags stammis där)
de dröjde inte länge innan det blev sämre stämning, en tjej som inte gillar mig speciellt mycket kom dit, yeeei tänkte jag fattas bara att hon skulle komma, hur som helt hinner inte mer än dricka upp min öl så dyker Rickard upp, så jag frågar mig själv kan det bli sämre nu. näe den värsta människan som finns har just dykt upp så det kan inte bli värre, hu som helst hade jävligt skoj ändå med Nina. träffade massa trevliga pojkar, en engelsman en tysk en fransman, ja sen va de säkert någon till också, engelsmannen och tysken trodde jag skulle följa med dom hem på en liten trekant, jag passade på den, och i vanlig ordning (eller ja nu va det fan länge sen) for jag hem till Mr. A

idag vaknade jag upp på grubbe, de åskade blixtrade och spöregnade kul dag tänkte jag och somnade om, vaknade igen vid halv två och kommer på att jag skulle ju möta upp picco som ska ta över min lägenhet klockan 3 så det var bara att stressa hem, till min stora förvåning så va det helt blå himmel och strålande sol.

hur som helst ringer till hyresvärden och han bestämmer sig för att besikta lägenheten medan vi är där städningen var godkänd, och som tack för att Rickard är psykiskt störd så blir jag tvungen att betala 2000 för en trasig dörr och ett låsbyte, så det tackar jag för, han är ju inte redan skyldig mig ca 70 000 så varför inte slänga på lite till.

näe nu känner jag inte för att skriva speciellt mkt mer ha det bra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0