You said you loved me you're a liar

Cause you never, ever, ever did baby...


Blir inge mammi idag, det snöar så mkt ute så jag orkar inte åka, ska gå iväg och köpa cigg sen ska jag titta på BB
sen blir de till att lägga mig och sova så åker jag till mamma imorgon.

alltså två gånger som jag har skrivit "och" nu på 2 min har jag råkat skriva "ock" vet inte riktigt vart min hjärna har tagit vägen, visst Älex glömde iofs den på Wayne's och jag kommer inte ihåg om jag fick tillbaka den innan jag åkte hem.  Älex fick jag tillbaka den?

Tvekis på den, de är väl därför som jag har varit så lost sen jag kom hem från Gävle.


vet inte va de är för fel men jag kan iaf inte lägga in ett youtube klipp
nu blir det affären

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0