We're like fire and rain you can drive me insane.

Happy happy happy!

Idag ska jag gå och prata med hyresvärden på min nya lägenhet, kan för de första inte bo kvar här för den är alldeles för dyr, borde ha fattat de när jag flyttade in men men,  för det andra kan jag inte ens vara i den här lägenheten utan att må dåligt, tidigare har det ändå varit bra minnen men vart jag än går så är det bara fredag natt all over again, det funkar inte måste bort härifrån och börja om mitt liv på nytt, utan folk som gör så att jag mår dåligt.

Sen så väntar väl eventuellt en Gävle tripp också beror på hur mkt jag får jobba.
Nu vill jag ha mig en rebound guy som inte är mongo någon som tänker på mig och inte bara på sig själv, vart hittar man en sån då tro?


Me and my love!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0