I can see the light in the end of the tunnel.

Idag ska det skrivas kontrakt, så nu blir det flytt så fort som möjligt, jag har kommit fram till att jag har alldeles för mkt saker för mitt eget bästa, men mycket av det ska kastas såsom min dubbelsäng mitt skrivbord, en tv som gått sönder, sen får resten hamna hos mamma eller i förrådet.

just ja, jag har fixat min tv dosa också, det har varit typ 3 knappar som har fungerat och inga kanaler va på sin rätta plats, så jag skruvade upp dosan och vad hittar jag? jo hela dosan är helt kladdig typ saft, så jag torkade av den och vips så fungerade den prima igen, så nu mår jag inte dåligt av att behöva ta med den tv:n till mitt nya ställe

mutade min lillasyster också att komma och diska åt mig det va de lätt värt.

nu ska jag göra mig i ordning så till nästa gång..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0