Man tar ju inte med sig mat till en restaurang

Visst jag är inte känd för att vara påhittig men vissa saker har jag velat göra, så som att åka och jobba i ett varmt land tjäna skit lön men mest bara för kul skull och vad har jag fått till svar? jo att det är jag för gammal för nu såna saker gör man när man är 20-21, jag hatar värme osv osv.. 

Och vad ska de där äcklet göra? jo dra till Rhodos och jobba som bartender, inkastare etc med hans äckliga polare.
men det är klart nu är han singel och kan göra vilken skit han vill, hoppas att han kommer hem med HIV.


Usch och fy jag blir så arg
Men du kan må dåligt de tycker jag, du förtjänar inte att må bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0