Is anybody out there? It feels like I'm talkin' 2 myself

Efter att ha suttit i telefonkö i 100 år fick jag tag på Umeå energi och berättar att jag ska flytta, och då frågar dom om jag har bostaden som nuvarande hyresvärd och ja det har jag ju, så då svarade hon att de sägs upp automatiskt när man säger upp lägenheten, så det var ju ett onödigt samtal, sen ringer jag min el och där får jag till svar att om du ringer Umeå energi så sköter dom alltihopa, Jaha?! så jag hade alltså inte behövt suttit i 100 års telefonkö för att allt sker automatiskt bara för att jag bor hos bostaden?!    

kändes väldigt onödigt

nu ska jag sätta igång med min lägenhet om jag ska bli klar nån gång

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0