Haga soon i'll be there..

Igår blev det jobb men inte speciellt längre bara 6½ timme och jag kom på mig själv när jag hade slutat och skulle gå och byta om att jag inte hade rökt en enda gång, hade inte ens haft en tanke på de, så 6½ timme utan att röka ganska bra de, fast jag rökte ju förstås när jag va på väg hem.

Idag tänkte jag att jag skulle börja packa, jag har ju så jävla mkt skit så skulle ju behöva hjälp eftersom jag hatar att slänga saker så helst att min mamma skulle komma hit då tänker jag, men diska skulle jag iofs kunna göra

Undrar när Andrew ringer om kontraktet då? skulle kännas bra att veta.

Nu ska jag hoppa in i duschen kanske ta mig ett bad  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0