Den där E

Jag förstår inte hur jag kan ha tyckt om den här människan i snart 7 år, han är vidrig rent ut sagt.
fast det förstås, jag har ju kanske inte ens gillat han i början, när jag var 15 tyckte jag väl att det var coolt att hänga med en 5 år äldre kille, men att jag ens lät han flytta upp hit

Allt hade blivit så jävla mycket bättre om han bara stannat hemma i Gävle, jag menar vem gör så, planerar en dag som man ska komma upp, sen stänger av sin mobil och drar iväg till Gotland med sina polare, näe han skulle aldrig ha satt sin fot här, sen en vecka senare när han väl kom upp hit, jo vad gör han då? jag är snäll och tar med han för jag är på väg ut med mina vänner, jag blir utslängd från krogen ( tänk att det här är första dagen han va uppe i Umeå ) jag ringer han och berättar vad som har hänt, han säger att han kommer på en gång, det går en kvart jag ringer igen får samma svar från han, redan där började lögnerna ( eller ja dom började ju lååååångt innan ) hur som helst så väntar jag säkert 40 min på den där jävla skiten innan han tycker att nu passar det att komma, han var ju faktiskt med nå grabbar som han lyckats bli vän med.

Jag går vidare med livet, men du, du mår fortfarande dåligt, sen kan du skriva vad du vill i din blogg, för det sa du till mig här om dagen, hur dåligt du mådde och bl.a bl.a bl.a.. btv så har ni hans blogg ---> Här <---

Idag ska jag ner på stan till 15.30, sen blir det att börja slänga alla mina kläder i sopsäckar






Kommentarer
Postat av: maamii

Älsklingen min,gråt inte över spilld mjölk heter det, dvs var glad att du tagit dej ur detta tilsynes fullständigt och totala destruktiva förhållande, den styrkan som du har hittat långt där inne,, den är det inte många som äger, känn dej stolt över att ha en sådan ovanlig och värdefull gåva, nu börjar livet om på nytt och du har lärt dej hur mycket som hellst ,, tänk så kärleksfullt att utvecklas och att du fick ta del av den på detta viset,

Älskar dej

mamma

2011-03-30 @ 14:41:28
Postat av: Gunnarkaja

really good site!!

2011-05-19 @ 08:48:06
URL: http://gunnarkaja.blog24h.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0