Bär inte på gårdagens bördor för det hör gårdagen till.

I min nya kalender står det massa citat och ordspråk, just den där borde jag verkligen lyssna och lära av, jag har nog inte träffat någon som ältar saker så mycket som jag gör, eller ja kanske Nina då när det gäller killar, haha.

Men jag ältar verkligen allt som går, det var väl väldigt stor del till att det inte höll mellan mig och den där R förstå mig rätt nu, visst han var ett jävla svin, men jag lät han heller aldrig glömma vilket svin han var, eller vad han hade gjort mot mig under alla år som vi känt varandra.

sen att han kanske började förändras de är det ingen som kommer att få veta, ljuga slutade han då aldrig göra, så det är ju inte så konstigt egentligen att jag ältade saker när de gällde oss. men som min älskade mamma skriver så har jag kommit ur det livet och vill inte leva ett sånt liv igen med lögner och svek


Älsklingen min, gråt inte över spilld mjölk heter det, dvs var glad att du tagit dej ur detta till synes fullständigt och totala destruktiva förhållande, den styrkan som du har hittat långt där inne,, den är det inte många som äger, känn dej stolt över att ha en sådan ovanlig och värdefull gåva, nu börjar livet om på nytt och du har lärt dej hur mycket som helst ,, tänk så kärleksfullt att utvecklas och att du fick ta del av den på detta viset,
Älskar dej
mamma



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0