A liar has to have a good memory

jo det lätt att göra de.
men om han tränar så vet ju vart han är och med vilka 
så han tränar ju för bli bättre och tror inte du ville ha han hemma om han inte fick.han klättrar fan på vägen tro mig ja vet.
sen kanske de inte skulle skada med lite sympati du får ju snygg kropp att känna kolla på istället för en fett data spelande kille ? 
utan vänner.


men de upp till dig ja vet vad ja föredra och de värt lite ensam tid för de.
Du säger att du känner oss båda, nu har jag funderat och funderat, det finns ingen som känner både mig och han, iaf inte nån som skulle känna oss båda lika mkt så om det är han du känner så som det verkar vara, så har du ingen aning om hur jag är och vad jag är kapabel till.
när jag läser din senaste kommentar så är det nästan så att jag tror att det är Rickard som har skrivigt den pga att det är så mkt felstavat, och skulle det vara så, så är du ju bara världens tönt om du påstår dig vara någon annan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0