Orka inte rubrik idag

Kom hem från Fredrik för en stund sen men nästa vecka kommer det inte bli mycket sovande hos honom, har sovit där nästan varje dag senaste tiden, mån, tis börjar jag jobba 06.30så då känner jaga tt det blir till att sova hemma.
sen ons till fre väntas det valpar, så då ska jag sova hemma hos mammi, men eventuellt i helgen blir de sova med han


Hur som kvällen igår var sjukt kul, började hemma hos Ninis som sagt det var jag, Kaninis, Fejknegern, Fröken kaos och izza, drack lite vin och hade det väldigt trevligt, Fröken kaos va nykter för de va jobb tidigt idag, sen så for på till Sociolize och Gaia kollektivet och dansade kanske hur mkt som helst.

ja det hände inte så mkt mer spännande gick hem till Fredrik

och nu sitter jag här ska ut i solen men måste ladda mobilen lite först så man har någon musik

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0