Sol bärtzZ och nakna pojkar!

Nu va det två dagar och sju timmar sen jag skrev, så jag kanske ska uppdatera er lite.
träffade aldrig stalkerboy idag, de var väldigt tråkigt måste jag säga, men min dag idag har spenderats först med LillJohanna i solen och vovven Noppe hur gullig hund dom helst, sen så träffade jag Fröken Kaos aka Maggan, vi spenderade x antal timmar på stan i solen och tittade på en massa folk, det är ju helt sjukt hur vissa folk kan klä sig alltså, visst missförstå mig rätt, jag kan klä mig som ett mongo vissa dagar för att jag gillar det, men vissa folk kan ju faktiskt inte ha en spegel hemma, som jag brukar säga Han var inte fager och han kan inte vara riktigt nöjd med livet Maggan skrattar lika mkt varje gång jag säger så.

Sen när vi hade kikat klart på folk så drog vi hem till mig och satte oss på den lilla solplätt som fanns på min gård och åt massa god saker så som morotskaka, choklad brownies, cockies, cheese cake, mm


Efter det så mötte vi upp Thilli och så gick vi på donken och käkade hot wings det är kanske det bästa donken har uppfunnit på LÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄNGE! och nej vi åt inga strips ! hot wings is the shit!

jaja det var allt för ikväll ni får ha de bäst så hörs vi kanske imorgon!

r

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0