Sten, Sax, Påse?

Hahaha.. ja ibland kan man inte göra annat än skratta när man läser andras bloggar, det gör garanterat ni när ni läser min, inte med mig dock utan åt mig, men det får ni göra, jag skriver bara för mig själv och ingen annan.

idag ska det eventuellt bli nydala senare mot kvällen om jag orkar, är jävligt trött nu efter mitt morgon pass.

igår var jag jävligt förbannad på många saker, ville bara skriva ner allt jag tyckte och tänkte, men tog mig en lite funderare och bestämde mig för att inte skriva när jag var arg.


vi hade väldigt intressanta diskussioner idag i personal rummet, om det är okej eller inte att göra abort i vecka 18 vissa tyckte att det var skandal att det är så i Sverige eftersom det är i princip halva tiden. jag själv skulle nog säga att det är bra att man kan göra det, för vissa ska verkligen inte ha barn, killarna dom har ju det jävligt enkelt vill dom inte ha barnet så sticker dom bara har vi sett för många gånger, dom barnen tycker jag verkligen synd om så det är värre för oss tjejer om det skulle gå så pass långt innan man märker så att man inte får göra abort, ja då står man där som ensamstående mamma, och idioten till pappa inte tar sitt ansvar.

Därför skulle jag aldrig i mitt liv vilja bli med barn just nu, missuppfatta mig rätt, jag älskar barn, men det är inget för mig just nu.

sen vore det ju en fördel att man hade en bra kille som också vill ha barn, inte såna mongon som jag alltid lyckas snubbla över och falla för, jag har nog aldrig och då menar jag ALDRIG träffat en normal bra kille någonsin

Eller ja Fredrik verkar ju endå vara en bra kille men vi har ju inte känt varandra så länge, så det är väl säkert något stort fel på honom med ;-P

såg ett väldigt roligt citat från min kompis Hannah på Fejjan som hennes kompis hade sagt

Lev i ovisshet ett tag till, sen kan du ju försöka lite senare å skull de int gå igenom, ja då äre ju ba å töm å glöm


vet ju dock inte vad dom hade pratat om men jag tyckte som att det passade in på mig lite

nu ska jag duscha hade jag tänkt ha det bra

pok ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0