I don't regret any days I spent, nights we shared.

ligger här i sängen nu har väldigt svårt att sova, ska upp 06.00 imorgon så ni kan ju gissa om jag kommer att vara trött imorgon på jobbet, är inte speciellt trött, sen så har jag massa funderingar i skallen, inget jag kommer att dela med er. men största delen till att jag inte kan sova är väl för att jag är hemma och inte hos Fredrik, inte van vid att sova själv.

händer inte så mkt i mitt liv just nu hänger mest med Linnèa och Jonathan men dom har väldigt dåligt inflytande på mig, viss jag säger som jonte, jag är inte den som spottar i glaset men det blir väldigt mycket alkohol när man umgås med dom. trevligt som fan, inte lika trevligt morgonen efter ;-P



Jag Linnèa och Jonathan förra onsdags olles klockan va väl en si så där kvart över elva så vi hamstrade lite innan happy hourn var slut, haha


Nu blir det sova dax

PoK ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0