Hamnar du i helvetet, skicka mig ett vykort.

Hej hej, nu har man nyss kommit hem från jobbet, inte roligt att gå upp 05.45  måste jag säga, men dagen har varit jätte bra har varit lugnt hela tiden i princip.


Jag sitter just nu här med massa tankar och funderingar det är sjukt hur mitt liv har förändrats på så kort tid för 6 månader sen mådde jag verkligen inte bra, behöver inte gå in på varför, nu idag är jag hur glad som helst jag har mitt jobb mina vänner, ( ja vännerna har jag ju alltid haft ) har börjat träffa en kille som dessutom är snäll som jag trivs med  ( trodde inte att det fanns snälla trevliga normala killar) men letar man i en hög med dynga så kan man inte förvänta sig att hitta annat än skit heller.

Det känns som att dom flesta bitar börjar falla på plats nu, har fått lite skinn på näsan, den lilla tjej som man kunde köra över finns inte kvar hon är borta och hade inte tänkt komma tillbaka.

Nu ska jag lägga mig och vila en stund sov inte så bra inatt eftersom jag sov hemma och inte hos Fredrik som jag gjort senaste tiden


Ni får ha det så bra så hörs vi väl kanske om en vecka eller två när jag känner för att blogga igen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0