????????????????????????

Det är ju tur att man kan kolla upp ip nr från bloggen, trodde att jag skulle få Gävle som svar inte fatt de hade hjälpt så mkt, men då hade jag iaf vetat att de va något ex till killen dom ska alltid hålla på med töntiga kommentarer, men från Robertsfors trakten har jag ingen aning om vem jag har pisst off där :-/ 


Haha sen så måste jag bara lägga till att JAG har ALDRIG påstått att jag är snygg eller ens ser bra ut, så som ett skabb ser jag nog ut jämt, sen att min pojkvän tycker att jag är snyggaste tjejen i Umeå/Sverige/ Världen (okej sistnämnda är väl önsketänkande) de kan inte jag ta ansvar för.

så alla jävla avundsjuka jävlar där ute sluta kommentera min blogg, om ni inte vågar stå för vad ni skriver

P.O.K.J.Ä.D! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0