Tröttsäl!..det är jag!

goooood morgon gooood morgon!

Eller ja klockan är 20 över 7 så hur goood ka den vara, men jag börjar vänja mig nu att gå upp så här tidigt, Jossas ringde mig idag och ville att jag skulle jobba frukost tyvärr så hinner jag inte med de idag, skulle iofs behöva pengarna, men men vill ju helst jobba kväll  

nu ska jag plocka fram kläder åt lilla T sen ska vi borsta tänder och håret för att sedan gå iväg till skolan, som jag skrev igår så ska jag äta lunch med Mandi idag, kommer ni ihåg henne? hon som åkt iväg till Australien ett helt år för att plugga.

Nu måste jag slita mig från datorn för att leta på kläder till min älskling


Jag och lilla T julen för en massa år sen

Kommentarer
Postat av: tråk säll

Älskar dig. min underbara regering ''''':p

kyss kom hem nu det e trist här utan dig. sängen är så tom och ingen kärlek för utom från min xtra flickvän =) men han e ju Gay :p



kyss du har mitt hjärt

du är helt underbara

2010-09-15 @ 23:12:25
Postat av: bimbs

riktigt fin bild.. är det din dotter?

2010-09-16 @ 20:02:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0