Regeringen efterlyser vart hennes pojkvän är ♥

Aaaah! är så jävla uttråkad vet inte vad jag ska hitta på, kanske ska gå in på nån random blogg och skriva att hon är ett äckligt skabb.

näe såna dumheter håller inte snälla gulliga lilla jag på med, men de kanske är för att jag har något av ett liv också? haha där ljög jag kanske lite, jag har inte speciellt mkt till liv antingen är jag hemma eller så jobbar jag, festar kan de hända att jag gör då och då också, men de blir inget sånt ikväll, man måste ju tänka på ekonomin.

Men om det finns någon vänlig själ där ute som vill leka med mig så är de ju bara att ni hör av er
min älskade pojkvän har inte kommit hem än, undrar vart han är, han kanske hamnade hos sin andra flickvän Johan.



Suttit en kvart nu och kollat igenom bilderna jag har på datorn, men jag kan fan inte hitta någon rolig


Kommentarer
Postat av: Anonym

tråkigt så minsann. för det skulle nog aldtig falla dig in att göra illa någon annan människa? det är problemet med allas våran palda, hon tänker så långt näsan räcker. tack och lov en bra bit iallafall.. näääe. inte hata. men säga vad man tycker, det är som sig bör.

2010-09-11 @ 19:46:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0