Mjaaaaooooooo?

Matti skrev en kommentar och frågade vad det är för retards som läser min blogg, ja vad ska man säga inte verkar dom har allt för mkt bakom bannbenet iaf.

Nu sitter jag hemma hos mamma, hon har åkt iväg till iggesund för att kika vad som ska göras åt huset vårat som vi har där, så jag ska vara barnvakt åt lilltufflan tills på onsdag 

Min dag idag började inte så bra, klockan hade inte ringt för min mobil har damp Charlotte kommer in typ 5 i 8 och frågar om vi inte ska till skolan idag, självklart ska vi till skolan så jag flyger upp väcker T och hon får en skål fil och puffar blev inge barnprograms tittande för hennes del idag vi springer iväg till skolan och är ca 20 min försenad, men de va inte sån stor fara, bara klockjäveln ringer imorgon för då ska hon åka iväg på någon utflykt med klassen 

Min man jobbar sin första dag på jobbet idag, hoppas allt går bra, de klart att de går bra det är ju Rickard haha.
nu vet jag inte riktigt vad jag ska hitta på, får väl lägga mig och glo på lite mer tv 

vi hörs när vi hörs och vi se när vi ses! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0