Love Isn't Blind, It's Retarded ♥

Kan de vara Rickards senaste ex kanske? Eller kanske en familjemedlem, kan inte komma på så många fler i Falun ;D ♥
 

bims
om Lägga sig och sova igen kanske? Ja tack!:
hahahaha orkar sitta och kommentera sin egen blogg... esmerda eller vad du heter, ta och kamma dig! :D

Grymt snygg

2010-09-10 @ 21:55:53

Shit vilken jävla pärla.. osminkad och allt... like it

2010-09-10 @ 21:56:21

Nu är vi många på förfesten.. Men shit, dumpa killen! i'm there!

2010-09-10 @ 21:56:58

(förresten så lita aldrig på din fiiende, sägs det! men det är sjukt svårt när man lever inpå sin fiiende.. KÄRLEKEN ÄR BLIND, TYVÄRR!)


Haha Matti kan du snälla förklara för det här retardet att det var du och dina vänner som höll på att kmmentera min blogg ;-)

Kommentarer
Postat av: Matti

Som ESMERALDA (skönt att låtsas att du inte vet vad hon heter när du uppenbarligen är en stalker...) sa så kom ämnet upp på förfesten i helgen, och några tyckte att faluns flickan skulle se att det finns folk, förrutom hennes/ hennes syrras (?) ex som gillar lilla palda..

2010-09-13 @ 13:25:34
URL: http://frisegard.blogg.se/
Postat av: Bimbs

haha, varför ens ha en blogg om sitt privat liv om man inte kan ta kommentarer?.. Therese Heter jag och bor i falun, Japp! helt rätt.. står för det jag säger... jag vet mycket väl vem din pojkvän är! blockera kommentarerna om du inte klarar av sanningen! Som sagt kärleken är blind! :)

2010-09-16 @ 12:37:08
URL: http://morberg.blogg.se/
Postat av: bimbs

jag skulle inte heller lyssna på någon utomståeende, som jag inte känner! men tro mina ord.. du har gjort fel val! :/

2010-09-16 @ 12:38:58
URL: http://morberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0