Im so lucky im in love ♥

Det är en sak som jag inte riktigt förstår, vad har man för liv om man går in på någon random blogg bara för att skriva en anonym elak kommentar om hur ful/skabbig/äcklig etc. vad är nöjet i de, det var likadant förra året, då fick jag så jävla många hat/hot kommentarer och vart satt jag då? jo på Holmön jag hade inte tillgång till internet jag kunde gå in från mobilen och kolla alla kommentarer men inte ge svar tillbaka.

Ja som jag har sagt tidigare så förstår jag om man gör såna saker när man inte har något eget liv att leva, när man är så jävla less på sig själv och vill att alla andra ska ha ett likadant skit liv som man själv, de klart man mår lite bättre när andra mår dåligt, men jag kunde inte bry mig mindre om töntiga kommentarer om att jag är äcklig/ful/skabbig jag tycker bara att det är underhållande att sitta och läsa, fast de hade ju varit mycket roligare om jag visste exakt vem de va som inte hade nå liv och ville trycka ner mitt, fast folk är ju så jävla feg, det är jävligt lätt att sitta bakom datorn och slänga ur sig saker som man aldrig skulle våga säga IRL, men snälla du som nu tycker att jag är så jävla skabbig, nästa gång vi "ses" kan du ju berätta de för mig istället för att sitta och gömma dig bakom datorn.

Nu har min bejbsis dragit iväg på träning jag själv har ingen aning vad jag ska hitta på idag när han är borta, jahopp jag hade inte så jävla mycket att skriva nu heller, men vi hörs när vi hörs och ses när vi ses ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0