I love the way you lie ♥

Hahaha, vet inte om jag ska skratta eller gråta grattis du är nominerad till världens töntigaste person genom tiderna



Skrev till denna tjej tidigare för jag tyckte inte att det var okej att skriva saker som "kom och sov med mig ;-)"
till min kille i hans logg på FaceBoken, för hur ser de ut egentligen när andra tjejer skriver såna saker så alla kan se till en ens pojkvän, jag tyckte inte att de va okej iaf så skrev till henne och sa att hon skulle sluta skriva såna saker, självklart skulle hon springa till killen och skvallra på en gång "Din tjej är ganska sur på mig ;-)" jag menar väldigt mogen brud, 25 år och har barn inte ens jag är så omogen.

Men som jag skrev han är väldigt singel nu förmodligen har han varit singel dom senaste 4 månaderna också vad vet jag inget jag lägger ner energi på nu

ha det bra ♥

Kommentarer
Postat av: bimbs

Jag skulle heller inte lyssnat på främlingar som skrev till mig på min blogg.. men jag skrev till dig för jag VISSTE vad han gör. och han kan inte hålla sig till en och samma tjej! han höll till och med på att skriva saker till mig när han var tillsammans med min storasyster. såååå.. om man klarar av att göra sådant så är man nog för avsikt att inte skaffa sig nått seriöst.. stå på dig tjejen! du är värd fan så mycket bättre! kram

2010-11-03 @ 01:51:03
URL: http://bimbs.bubbleroom.se
Postat av: Johan

Vem är Sandra Jonsson/Jansson? :P

2010-11-03 @ 21:32:10
Postat av: Anonym

Skulle nog tro att han har två stora problem och det ena är hjärnan och det andra är hjärtat. Om dom två är separerade från varandra så finns det ingen plats för ngn annan än han själv. Inte ens en guldfisk skulle överleva om han hade ansvar över den.Helt otroligt att han går omkring och lurar folk från morgon till kväll. Bara manipulationer och att uttnytja människor, var glad att du upptäckte hur han fungerar och tog tag i saken själv.Tro inte en bokstav av vad han nu kommer att ljuga om för att rädda sin situation.

2010-11-03 @ 23:12:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0