Let that sensual desire take that upper hand, it stays in this room

Har suttit i en timme nu och försökt fixa till den här karlns header men de går bara inte!! blir så arg ja brukar alltid kunna fixa med bloggen hur lätt som helst, men nu har ja typ glömt va alla koder betyder, va så länge sen ja höll på med min egen. jaja ska försöka igen när ja kommer hem ikväll om ja har någon el, eller ja jag tror inte att ja ska åka hem orkar inte bli väckt klockan halv åtta.

Sitter i köket hos mamma och tittar på valparna dom vill inte vara i lådan längre så dom springer runt på golvet så nu får man passa sig var man sätter fötterna 

om en timme är de dax att fara på jobbet men innan de ska jag försöka att duscha hade jag tänkt så ni får ha de så jävla bra så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0