You and i both know it can't work, i'ts all fun and games 'til someone gets hurt.

orkade aldrig uppdatera min vecka, tappade lusten heeeeelt!

Idag har ja gjort massor av saker, började med att jag skulle på förhör klockan 10.00 hade tydligen missuppfattat tiden trodde de va 10.30 så 10.01 ringer min mobil när ja är på väg till bussen

-Hej de är Esmeralda
-Hej Esmeralda det här var Ola från polisen, har du glömt bort att du ska på förhör idag klockan 10?
-TIO?! jag hade fått för mig att det var tio och trettio.
-Nej de var klockan tio. (PUNKT)
- Okej då har jag missuppfattat tiden trodde att de var 10.30, men jag är på väg nu
-Ok med de va klockan 10 med vad bra att du är på väg iaf.

Sen tog jag bussen och cyklade mot polisstationen från Plaza, sa exakt samma sak som jag sa första gången ni kan läsa om den kvällen här kan dra de lite kort också,

Jag och Matilda va på cover club/x3m för att titta på Byz :P Matilda ringer mig från toan och säger att de är en galen ryss som bankar på dörren, jag kommer till toan när vi går ut står ordningsvakterna där och vi får följa med till förhörsrummet, för att vi är misstänka för att ha snott en väska och en mobil, vi får vänta ca 2 timmar tills att polisen kommer, då blir vi visiterade och dom hittar INGENTING! vi måste ändå sitta kvar i 40 min och när vi släpps är klockan fyra typ, polisen är snäll och frågar om vi kan ta oss hem Nej klart som fan att vi inte kunde de klockan var fyra.. FYYYYRA..! ena polisen säger till mig ja de är ju tur att du hade med dig bekvämare skor också, vi hade skjutsat hem er med vi har mycket att göra BUUUUUUULL SHIIIIIIIIIIIIIIIIIIIT kunde dom stå i en timme och göra en massa skit på cover så kan dom fan skjutsa hem oss också, men ikke, jag och Matilda fick gå hem till Ersboda mitt i vintern!

Ok nu blev de inte så kort men de är mer detaljerat i inlägget som Mutt har skrivit

hur som helt så efter "förhöret" så gick jag till Direkt kände bara för att sitta helt ensam ett tag och dricka kaffe.
efter en timme kommer mamma med hela familjen och vi ska hitta en baddräkt till lilla grace och skor till Charlotte.



Efter allt springande på stan åkte jag hem för att möta Johanna vi skulle göra gooo middag (fläskfilé med potgrattäng och chilibéa) Mumma! vi städade min lägenhet så nu är den jätte fin igen, -oj nu kom  ja på att ja hade tvätt i torktumlarn-, hur som helst så avslutade vi våran kväll med att sitta på min balkong och röka dricka Rosé och äta jordgubbar.


Nu har Johanna åkt hem och jag sitter här och smuttar på ett glas Rosé ska hämta tvätten och bädda sängen, ska ta mig en cigg först kanske (Y)


Johanna eter två sippar Rosé (Y)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0