Massa ordbajs!

Såg i muttmutts blogg att hon ville att ja skulle uppdatera lite mer. men ja orkar ju inte och så skriver jag ju bara skit ändå, har sovit hos mamma dom senaste dagarna och jobbat så när ja kommer hem är ja trött så då orkar ja verkligen inte uppdatera,

igår va vi ute med valparna på gräsmattan, eller iaf två av dom. de tyckte dom va jätte roligt fast lite läskigt va de i början allt.  


Här är en tecknad tik och svarta lurvtussen i bakgrunden

Är ni sugna kan ni kika in annonsen på blocket här

Nu ska jag göra någon nytta här i mitt hem tror ja, mamma tycker att man gott kan städa 15 min varje dag, de är ju inte så tokigt men ja orkar ju inte, haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0