Jävla idioter de finns här i världen

Det är någon liten h*ra som har hackat min msn och bett mina kompisar/kontakter om att låna ut pengar. De är inte jag som håller på och ber vina vänner om pengar, så för guds skull sätt inte in några pengar på de konto som personen uppger, de är inte svårt att kolla upp konto nr så personen är snart fast, satan va jag kommer spåra om de skulle vara någon jag känner som håller på. nu blir de sängen för imorgon ska de spåras till tusen, fast på ett bra sätt hehe är hemma på lördag, men tills dess får ni ha de så gött

Kommentarer
Postat av: Johanna

det hände mig, var nån som skrev från din msn.. jag svara inte bara men tyckte de var lite konstigt.

2010-05-14 @ 11:22:06
URL: http://bergstrumpan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0