ERROOOOOOOOORRRRRR!!!!!

07.30 blev jag väckt av den där jävla borren som håller på i badrummet! försökte stänga ute ljudet men de va ju omöjligt klockan ett bestämmde jag mig för att gå upp och ser en slatt som går från köket ut igenom brevinkastet jag har ingen el i huset så nå kaffe va de ju inte frågan om, tog mig en cigg sen flydde jag fältet och mötte Thilini och Nina på stan fick mig en take away kaffe sen va jag nöjd.

halv fyra va jag på jobbet och de har gott väldigt bra, har varit lite ansvarig idag för Olivia och Sara hade annat för sig, de gick skit bra, när man själv måste ha ansvaret så kommer man ihåg allt som man annars skulle ha glömt märkte jag, nu sitter jag hemma hos mamma, visst man blir väckt tidigt här också men här finns iaf kaffe och ingen jävla slagborr! 

Tror ja ska kika lite på tv nu sen blir de sängen!  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0