Careboxen och valpisarna!

ja gick aldrig igenom Careboxen i fredags först va jag hos mamma nästan hela kvällen och så drack jag öl och cider och man ska aldrig fatta viktiga beslut på fyllan, så nu måste jag vänta med att radera Alexandra tills på fredag.

Nu till de bästa, tänkte lägga ut bilder på dom underbara valpisarna jag och mamma tog kort på dom idag


Min favorit! ♥ en Flicka


Mammas favorit hon är lockig i pälsen


Min andra favorit också en flicka ♥


En svart liten pojke ♥


En till liten pojke ♥


Sista största pojken ♥


Dom är så otroligt underbara om man sätter sig i valplådan kommer alla rusande emot en och vill ha uppmärksamhet, huuuuur ska man klara av att sälja dom här älsklingarna

Kommentarer
Postat av: Lina

Haha, fan vad stor dom var.. Bara att tänka på hur Chilli var och sen tänka på allt kiss och bajs du måste torka innan du går ut med han/hon klockan sju på morgonen, eller sex kan det ju också bli.. Hjälpte det? :)

2010-05-03 @ 07:41:34
URL: http://leahsmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0