Alla vill till himmelen men få vill ju dö

Tre dagar sen ja skrev nu, ska väl ta och uppdatera dom senaste dagrna

Lördag: Sarah och Magdas välkomsfest jag och olvi drog på corona för vi är inge dancehall ppl. de va ganska kul träffade ingen man kände dock, slutade med att olv blev less och drog hem själv så träffa jag en jävligt rolig 91a som ja dansade med, han lärde mig hur man skulle filléa en surströmming, eftersom ja skulle hem till olivia från jobbet och äta de på söndagen

Söndag: vaknar upp ytterst bakis klockan är tio i 11 Linnèa ringer och tror att hon väcker mig men duktig som jag va så hade jag ställt klockan (Y) ringer olivia och hon får en lätt chock för att jag är vaken haha Linèas enda uppdrag var att väcka mig 

nu måste jag slänga på mig lite smink så ja får fortsätta berätta om veckan efter jobbet


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0