Hårdrocks fest ikväll TAGGAR!!

hej hej nu sitter jag här, känner mig lite stressad, vet inte varför, har inte så mkt att göra idag förutom att svänga förbi bolaget och fixa mig, ikväll är de Candras 20 års fest med hårdrocks tema, kommer bli sjukt kul gissar ja på, dock så är festen ute i bushen men de är nog lugnt ändå, vi va där på Kajsas 18års fest för två år sen, vet dock inte vad jag ska ha för skor, har ju några nitskor på lagret, sen funderar jag på att ha min päls jacka de känns som lite rockigt ja kanske har fel, måste höra med någon om just de, ikväll ska jag försöka va med på bild, de finns ju sällan bilder på mig för jag tycker att ja är så ful, men hur kul är det sen då? de blir ju som att man aldrig har varit där hahah som när Malin fyllde 20 de finns inte en enda bild på mig inte ens skymten av mig så hellre en ful bild än ingen bild alls säger ja bara

Nej, nu blir de nog en dusch sen ner på bolaget vet dock inte vad jag ska köpa men de visar sig så får ni ha de så bra tills nästa gång vi hörs

just ja glömde ju nästan, måste lägga till att jag verkligen hatar Alexandra Samgård hon måste vara den äckligaste människa som någonsin gått i ett par skor


Här har ni en bild på henne på den tiden vi fortfarande va vänner

Och ett bevis på att jag alltid bli äcklig på bild :P haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0